وکیل دعاوی شرکت ها

وکیل دعاوی شرکت ها ، وجود دعاوی متعدد و متنوع و همچنین تخصصی که برای شرکت ها طرح میگردد نیاز به وکیل متخصصی دارد که در این زمینه تبحر ویژه ای داشته باشد.

 

وکیل متخصص شرکت ها :

موضوعات حقوقی که شرکت ها عمدتا با انها رو به رو می شوند مواردی است که برای اشخاص حقیقی کمتر پیش می اید به عنوان مثال دعاوی مربوط به سهام شرکت ها و تغییرات آن ها و همچنین موضوعات مالیاتی و یا بیمه ای قرارداد های پیمانکاری و … این دست دعاوی به دلیل اهمیت بالا و تخصصی بودن نیاز به بررسی و اقدام توسط وکیلی دارد که در این زمینه ها تحقیق و تجربه کافی داشته باشد به عنوان مثال در زمینه دعاوی مرتبط با ماده 38 قانون تامین اجتماعی در مباحث پیمانکاری موضوعات مطروحه به حدی وسیع و گسترده است که عموما به صورت یک تیم حرفه ای اقدام می گردد تا حد خطا به پایین ترین سطح ممکن برسد.

وکیل دعاوی شرکت ها - گروه وکلای دادفران
وکیل دعاوی شرکت ها – گروه وکلای دادفران

پلن های شرکتی :

ما در گروه وکلای دادفران برای شرکت ها برنامه ریزی ویژه ای نموده ایم ، برای شرکت های کوچک ، متوسط و بزرگ بسته به نیاز آن ها خدماتی را برنامه ریزی کرده ایم که تمامی شرکت ها بتوانند خدمات حقوقی مطلوب را دریافت نمایند.

این پلن ها بر اساس خط مشی دادفران مبنی بر پیشگیری از ایجاد اختلاف و مشاوره حقوقی به شرکت ها طراجی شده و شرکت ها می توانند با استفاده از این خدمات اولا با بیشترین حد امکان مانع ایجاد مشکلات حقوقی خود شوند ثانیا در صورت ایجاد اختلاف بتوانند خدمات وکالتی مورد نیاز را با بهترین خدمات و کیفیت دریافت نمایند.

 

جرا دادفران برای شرکت ها مناسب است ؟

گروه دادفران علاوه بر خدمات حقوقی امکان ارایه خدمات مشاوره مالی ، مالیاتی ، بیمه و منابع انسانی را نیز جهت سهولت در خدمات رسانی و تصمیم سازی برای مدیران ایجاد نموده است تا از تهاتف آرا بین مشاورین شرکت ها جلوگیری شود که در صورت تمایل و درخواست شرکت ها می توان این خدمات را نیز برای شرکت ها در دسترس قرار داد.

 

تعیین وقت مشاوره با هماهنگی قبلی

جهت اخذ مشاوره در مورد این موضوع با ما تماس بگیرید

تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۰۹۱۵۷۵

تلفن ثابت : ۸۸۰۷۱۵۱۹

وکیل پایه یک دادگستری

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران )