راي شماره : 169 و 170 - 25/4/1343 راي شوراي عالي ثبت به دلالت ماده 34 قانون ثبت وتبصره 5 همان ماده صدورسندانتقال اجرائي فرع برپرداخت نيم عشراست .درموردي بستانكارپس ازمزايده تقاضا كرداول سندانتقال اجرائي بنام اوصادرشودسپس عين ملك رانزداداره اجرا به وثيقه مي گذاردتاپس ازادارنيم عشر(حقوق ديواني )آزادگردد. شوراراي داد:"درنظائراين موارداقدام به تامين مغايرتي باماده 34 قانون ثبت ندارد". درموردديگرمديون تقاضاكردقبلاسندفسخ شودواوتعهدميكندماهانه 5000 ريال بابت نيم عشربه اداره اجرابدهد. راي مورخ 25/4/43شورا: "اجرابايدطبق ماده 122آئين نامه اجرارفتاركند". * سابقه * شرح - درواقع درهردوراي به صلاحيت مديرثبت درحدودماده 122 نظامنامه اجرااعتمادشده كه به تناسب مبلغ حق الاجراهرطوركه بخواهدعمل كند. مرجع :آراشورايعالي ثبت وشرح آن صفحه 211 تاليف :دكترمحمدجعفرجعفري لنگرودي 56
هيچ موضوعي مرتبط با اين ماده ثبت نشده
آدرس : تهران خیابان فاطمی روبه روی سازمان آب پلاک 207
تماس اضطراري : ۰۹۱۲۲۰۹۱۵۷۵
پست الکترونیک : info (At) Dadfaran (dat) com